استند

استند چیست ؟

در گروه تجهیزات فروشگاهی و دکوراسیون منزل ، استند به محصولی گفته می شود که امکان ایستادن بصورت مستقل را دارد و محصولات و اشیائی را در خود نگه می دارد مانند استند محصولات ، استند گل و گلدان و …
توجه داشته باشید کلمه استند در حوزه تجهیزات نمایشگاهی و غرفه آرایی به تابلویی که بدون نیاز به تکیه گاه، امکان ایستادن دارد گفته می‌شود.

انواع استند ها برای نمایش و حتی تست محصولات در نمایشگاه ها و غرفه های مختلف استفاده می‌شود. همچنین استندهای تبلیغاتی با اشکال و سایز‌های مختلف می‌توانند در هر نمایشگاه، غرفه، همایش یا ایونتی استفاده شوند و در فروشگاه‌های فیزیکی به خوبی محصولات برند ما را به نمایش بگذارند و در خرید مشتری ها بصورت لحظه ای و آنی تاثیر گذار باشند.

استند فلزی

استند فلزی به دلیل قیمت مناسب و همچنین استحکام فلز ، متداولترین جنس در ساخت استندهای تبلیغاتی و فروشگاهی می باشد. در ساخت استند فلزی معمولا از آهن و آلومینیوم استفاده میشود. فلز به صورتهای مختلف مثل ورق، مفتول و پروفیل استفاده می شود. پوشش دهی نیز با سیستم هایی مثل رنگ و آبکاری صورت می گیرد. انواع استند رومیزی، استند ایستاده، استند دیواری فلزی قابل ساخت می باشند .

استند روميزی

استند رومیزی ، استند کوچکی است که می تواند روی میز قرار بگیرد و معمول برای نگهداری اشیاء کوچک و معمولا کاتالوگ های تبلیغاتی یا کاغذ های اطلاع رسانی استفاده می شود.

استند ايستاده

این مدل استند بر روی زمین قرار می گیرد و ارتفاع نسبتا بلندی دارند و می توانند انواع محصولات را در خود قرار بدهند با توجه به محل استفاده از آنها ممکن است قسمت پایین استند خالی باشد یا دارای طبقه باشد.

استند تبليغاتی

استند های تبلیغاتی بطور معمول سازه هایی هستند می توانند بنر های تبلیغاتی را بصورت ایستاده نگه دارند بیشتر کاربرد آنها در نمایشگاه ها می باشد اما در فروشگاه ها نیز قابل استفاده است استند تبلیغاتی می تواند متناسب برای فضای باز طراحی و تولید شده باشد که لازم است در برابر باد و شرایط جوی مقاوم باشد یا برای فضای داخلی طراحی و تولید شده باشد.

استند فروشگاهی

بصورت کلی به استند هایی که در فروشگاه ها استفاده می شود استند فروشگاهی گفته می شود. استند هایی برای نگهداری انواع کالا در فروشگاه ها وجود دارد استند های برای نگهداری چیپس و پفک تا استندهایی برای نگهداری کیف و کفش و شال و روسری و ….

استند شال و روسری

هم چنان که از اسمش پیداشت استند شال و روسری برای آویزان کردن انواع شال و روسری استفاده می شود استند شال و استند روسری برای استفاده در منزل و فروشگاه های شال و روسری کاربرد دارد.  همچنین میتوانید استند شال و روسری در داخل کمد یا اگر در خانه کلوزت روم دارید در اتاق کلوزت استفاده نمایید.

استند شال و روسری
استند شال و روسری

استند گل و گلدان

از پر مصرف ترین استند ها استند گل وگدان هست این استند ها در خانه یا گلفروشی محلی برای قرار دادن انواع گلدان هستند.استند گل فلزی برای چیدن گل ها و گلدانها روی آن استفاده می شود و با طرح های ویزه ای که دارد زیبایی خاصی به دکوراسیون داخلی خانه ها و آپارتمانها می بخشد.

استند كاتالوگ

استند کاتالوگ برای نگهداری کاتالوگ در فروشگاه های یا غرفه های نمایشگاه است  استند کاتالوگ میتواند بصورت ایستاده یا رومیزی طراحی و ساخته شود.

استند كتاب

استند کتاب معمولا در فروشگاههای کتاب جهت نمایش کتاب ها استفاده میشود و لازم است به گونه ای طراحی شود که بتواند کتاب های مختلف را نمایش بدهد.

استند كيف و كفش

در فروشگاه های کیف و کفش معمولا از ویترین استفاده می شود اما می توانید از استند هم استفاده کنید استند کیف و کفش را می توانید در ویتزین یا در وسط مغازه قرار بدهید و کیف ها و کفش ها را روی آن قرار بدهید و در دسترش مشتری ها باشد.

استند کیف و کفش
استند کیف و کفش

خريد استند فروشگاهی

چنانچه نیاز به خرید استند فروشگاهی دارید میتوانید از بین محصولات میزان کاران استند مورد نظر خود را انتخاب کنید یا سفارش بدهید تا استند مطابق نیاز شما برایتان طراحی و تولید کنیم. برای سفارش تلفنی با ما تماس بگیرید

قیمت استند

قیمت استند های فلزی معمولا بر اساس ابعاد و تعداد طبقات آن مشخص می شود در حقیقت مهمترین فاکتور وزن فلز به کار رفته در استند قیمت آنرا تغییر می دهد.

 

1 دیدگاه برای “استند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *