کاربردهای رگال لباس

کاربردهای رگال لباس را بدانید!

شما برای نگهداری و چیدمان لباس هایتان از چه وسایلی استفاده می کنید؟ آیا میدانید رگال لباس چه تاثیری در نظم بخشی و نگهداری از لباس ها دارد؟ رگال های لباس در انواع مختلفی با جنس های متفاوت در بازار موجود هستند. شما می توانید بسته به نوع نیازتان این رگال ها را تهیه کنید و مورد استفاده قرار دهید.

رگال لباس، ابزاری کاربردی برای مرتب سازی لباس در هر فضا

تقریبا می توان گفت در تمام خانه ها، انواع رگال لباس وجود دارد. شما برای نظم بخشی به لباس هایتان از چه نوع رگالی استفاده می کنید؟ اگر به دکور و دیزاین فروشگاه های لباس توجه کرده باشید، می بینید که با استفاده از رگال های مختلف، نظم و ترتیب فوق العاده ای در فضا به وجود آمده است. این نظم و ترتیب باعث می شود تا مشتریان به خوبی مدل های لباس ها را ببینند و لباس مد نظرشان را انتخاب کنند. حال فرض کنید لباسی که چروکیده و جمع شده در طبقه فروشگاه باشد، آیا به چشم مشتری می آید؟!

اگر شما در خانه تان از رگال لباس برای مرتب سازی کمد و فضای اتاق استفاده می کنید، به شما تبریک می گوییم! زیرا شما سلیقه و نظم زیادی برای ترتیب و چیدمان لباس هایتان به خرج داده اید. گاهی اوقات نیز ممکن است لباس های شما با توجه به سبکی که دارند، به رگال های خاصی نیاز داشته باشند. قطعا همه ما لباس های گران قیمت و لباس های مجلسی در کمدمان داریم که این لباس ها را فقط برای مناسبت های خاص استفاده می کنیم. در صورتی که از لباس ها به خوبی نگهداری نکنیم، قطعا به زیبایی و ظرافت لباس آسیب می رسانیم. بنابراین لباس هایی که روی رگال های مخصوص چیده می شوند، به نوعی زیباتر، با نظم تر و شکیل تر در جای خودشان قرار می گیرند.

کاربردهای رگال لباس
کاربردهای رگال لباس

استفاده از رگال لباس در دکور فروشگاه ها چه تاثیری دارد؟

همانطور که در بخش قبلی به این موضوع اشاره کردیم، از رگال لباس فلزی برای چیدمان فروشگاه ها استفاده می شود تا لباس ها جلوه بهتری پیدا کنند و بیشتر به چشم مشتریان بیایند. اما آیا می دانید کاربردهای دیگر این رگال ها در فروشگاه ها چیست؟ یکی از اصلی ترین کاربردهای رگال لباس در چیدمان فروشگاه ها، تاثیر زیاد در جذب مشتری است. استفاده از رگال هایی که از هارمونی رنگی متناسب با رنگ فضا برخوردار هستند، به شدت در ظاهر فروشگاه تاثیر می گذارد و این موضوع در نهایت باعث جذب بیشتر مشتری می شود. حتما بسیاری از فروشندگان را دیده اید که بعضی از مدلِ لباس ها را روی رگال ها آویزان می کنند و سایر مدل ها را در قفسه می چینند.

حال تصور کنید فروشنده ای را که تمام مدل لباس های فروشگاهش را روی رگال لباس آویزان کرده باشد. شما جذب کدام یک از فروشگاه ها می شوید؟ قطعا فروشگاهی که تمام مدل لباس هایی که موجود دارد را روی رگال های لباس آویزان می کند، مشتریان بیشتری خواهد داشت. زیرا مشتریان می خواهند تا به خوبی مدل لباس را ببینند و در انتخابشان بیشتر دقت کنند. شاید بعضی از مشتریان نتوانند از فروشنده بخواهند که چند مدل لباس چیده شده در قفسه را برایشان باز کند. به همین علت ممکن است خرید نکنند و یا از خرید خود ناراضی باشند. بنابراین استفاده از رگال لباس تاثیر بسیار زیادی بر جذب مشتری و افزایش فروش می گذارد.

مرتب سازی شال و روسری

کاربرد رگال لباس در خانه

زمانی که شما می خواهید لباس های تابستانی، زمستانی، مجلسی، اسپرت و… را از یکدیگر تفکیک کنید، قطعا به رگال لباس نیاز دارید. به این ترتیب می توانید به فضای داخلی کمدتان نظم و ترتیب بدهید و در صورت نیاز لباس هایی را که می خواهید به راحتی پیدا کنید. قطعا این کار علاوه بر نظم بخشی به لباس هایتان باعث زیبایی کمد و همچنین نگهداری درست از لباس ها می شود. بسیاری از لباس ها، خصوصا لباس های مجلسی در اثر نگهداری نادرست، زیبایی خودشان را از دست می دهند. اما استفاده از رگال لباس می تواند به خوبی از لباس های شما محافظت کند.

کاربردهای رگال لباس
کاربردهای رگال لباس

رگال لباس فانتزی چیست؟

یکی از شیک ترین و پرطرفدارترین نوع رگال لباس موجود در بازار، رگال لباس فانتزی است. این رگال ها دارای طراحی بسیار شیک و زیبا هستند و استفاده از آن برای محیط خانه، فروشگاه، مزون و… مناسب است. در این بخش تصمیم داریم شما را با ویژگی ها و مزایای این رگال لباس ها آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

یکی از خاص ترین و شیک ترین نوع رگال ها در بازار، رگال لباس فانتزی است. این رگال ها به دلیل تنوع بالایی که در طرح و مدل دارند، به شدت مورد استقبال مشتریان قرار گرفته اند. برای ساخت بدنه رگال لباس فانتزی از نوعی فلز مرغوب و ضد زنگ استفاده شده است که تقریبا می توان گفت توان و تحمل بسیار بالایی برای نگهداری از لباس ها دارد. شما می توانید انواع رگال لباس به سبک فانتزی را با ابعاد و اندازه مختلف و کاملا متناسب با فضای خانه تان خریداری کنید و مورد استفاده قرار دهید. البته ناگفته نماند که بعضی از این رگال لباس های فانتزی با استفاده از متریال ها چوبی ساخته شده اند که طرفداران خاص خودشان را در بازار دارند.

ویژگی های رگال لباس فانتزی چیست و استفاده از آن چه مزایایی دارد؟

آیا می دانید استفاده از رگال لباس فانتزی چه مزایایی دارد؟ و یا با ویژگی های این رگال ها آشنایی دارید؟ به طور کلی یکی از اصلی ترین و مهم ترین ویژگی این رگال لباس ها، فانتزی بودن و شکیل بودن آنهاست. همانطور که می دانید امروزه قشر جوان جامعه و زوج های جوان، سبک دکوراسیون داخلی خودشان را به سمت مدرنیته برده اند. استفاده از رگال لباس هایی که با این سبک همخوانی نداشته باشد، باعث عدم تمایل افراد برای استفاده از این رگال لباس ها می شود. بنابراین رگال های لباسی که سبک فانتزی دارند، کاملا با سبک دکوراسیون داخلی مدرن و دکوراسیون داخلی های ساده همخوانی دارند و افراد به راحتی می توانند از این رگال ها در منزلشان استفاده کنند.

از دیگر ویژگی این رگال ها، کاربردی بودن آنهاست. بسیاری از وسایل و متریال ها فانتزی، جنبه کاربردی چندان زیادی ندارند. به همین علت افراد صرفا آنها را برای زیبایی دکوراسیون تهیه می کنند. اما رگال لباس فانتزی هم جنبه کاربردی دارد و هم جنبه زیبایی بخشی به فضای خانه. همچنین باید به ویژگی دیگر این رگال لباس ها یعنی اندازه و ابعاد مختلف آنها اشاره کنیم. شما می توانید این رگال لباس ها را در ابعاد و اندازه های مختلفی تهیه کنید و کاملا متناسب با فضایی که در اختیار دارید و نیازتان آنها را مورد استفاده قرار دهید.

حال که با ویژگی های این نوع رگال های زیبا آشنا شدید، بهتر است تا با مزایای آن نیز آشنا شوید. استفاده از رگال لباس فانتزی مزایای بسیار زیادی دارد. یکی از مهمترین مزایای این رگال ها، نگهداری از لباس های مختلف است. شما می توانید انواع لباس های زمستانی، تابستانی، مجلسی و… را روی این رگال ها آویزان کنید و به خوبی از لباس هایتان نگهداری کنید. این رگال ها دارای ابعاد و اندازه های مختلفی هستند که شما بسته به نوع نیازتان می توانید آنها را خریداری کنید. پس اگر قصد آویزان کردن لباس های مجلسی را دارید، می توانید از نمونه هایی که دارای ارتفاع بیشتری هستند استفاده کنید. یا اگر استفاده شما در حد آویزان کردن لباس های معمولی است، می توانید ابعاد کوچکتر این رگال های لباس را انتخاب کنید.

رگال لباس فانتزی مناسب چه فضایی است؟

شاید این سوال در ذهن شما نقش ببندد که رگال لباس فانتزی مناسب چه فضایی است و چه کاربردی دارد؟ به طور کلی اگر برای استفاده خانگی، این رگال ها را مد نظر دارید، باید بگوییم استفاده از آنها کاملا مناسب فضای اتاق هایی است که کمد دیواری یا هر نوع کمد دیگر برای آویزان کردن و نگهداری از لباس ها ندارند. همچنین اگر صاحب یک مزون لباس مجلسی یا فروشگاه لباس هستید، می توانید این رگال ها را برای آویزان کردن نمونه کارهای خاص و شکیل تان استفاده کنید. بنابراین استفاده از رگال لباس فانتزی در فضای خانه، فروشگاه، مزون لباس عروس و لباس مجلسی و… یک انتخاب شیک و لوکس است.

کاربردهای رگال لباس
کاربردهای رگال لباس

رگال دیواری و سقفی چیست؟

استفاده از رگال دیواری و رگال سقفی امروزه به شدت رایج شده است. این رگال ها به دلیل تنوع در طراحی و ظاهر زیبایی که دارند، به شدت مورد توجه و استقبال مردم قرار گرفته اند. اما آیا میدانید منظور از این رگال ها چیست و چه کاربردی دارند؟ در ادامه اطلاعات مفیدی در این خصوص در اختیارتان قرار می دهیم.

رگال لباس، یک وسیله ضروری و کاربردی

یکی از مهمترین دغدغه های افراد به خصوص بانوان، قرار دادن لباس ها در یک فضای مناسب است. رگال دیواری و رگال سقفی به عنوان یک نگهدارنده مناسب برای انواع لباس ها در منزل استفاده می شوند. این رگال ها امروزه جزو یکی از ضروری ترین و مهمترین وسایلی به حساب می آیند که در خانه از آنها استفاده می کنیم. قطعا زمانی که لباس ها مرتب، منظم، شیک و بدون چروکیدگی باشند، رضایت خاطر شما نیز جلب می شود.

انواع رگال دیواری و سقفی امروزه دارای قابلیت های مختلفی هستند و فقط به یک آویز لباس معمولی ختم نمی شوند. شما می توانید بسته به سلیقه شخصی و نوع کاربرد یکی از انواع این رگال ها را انتخاب کنید و مورد استفاده قرار دهید. بنابراین با استفاده از این رگال ها شما دیگری نیازی به استفاده از کمد دیواری نخواهید داشت. زیرا مرتب بودن و بدون چروک بودن لباس های بیرونی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. با توجه به اینکه ممکن است فضای کمد دیواری ها به گونه ای باشد که لباس ها به صورت فشرده در آن قرار بگیرند، بهتر است تا آنها را روی رگال آویزان کنید تا خیالتان از بابت مرتب بودنشان راحت باشد. در ادامه قصد داریم به بررسی این موضوع بپردازیم که این رگال ها چه قابلیت هایی دارند و چگونه می توانیم از آنها استفاده کنیم.

کمد لباس مرتب

رگال دیواری چیست و چه قابلیت هایی دارد؟

اگر در محیط اتاق و خانه تان فضای چندان زیادی ندارید، رگال دیواری یکی از بهترین انتخاب ها برای شما است. رگال های دیواری کمترین فضای ممکن را اشغال می کنند و شما می توانید آنها را در اندازه های مختلف تهیه کنید. یکی از مهمترین قابلیت رگال سقفی این است که بسیار راحت و بدون دردسر روی هر سطحی نصب می شود و شما می توانید آن را روی هر سطح صافی به راحتی نصب کنید. البته باید به این موضوع توجه داشته باشید که این رگال ها به نسبت اندازه ای که دارند، فضا برای آویزان کردن لباس دارند. پس اگر شما یک رگال دیواری جادار می خواهید، باید از اندازه های بزرگتر آن استفاده کنید.

رگال سقفی چیست و قابلیت هایی دارد؟

رگال سقفی همانطور که از نامش پیداست، روی سقف نصب می شود. این رگال ها برخلاف رگال دیواری که روی هر سطح صافی نصب می شوند، از سقف آویزان می شوند. البته باید بدانید رگال های سقفی میله ای، رگال های سقفی دایره ای و رگال های سقفی گلدانی از جمله انواع رگال های سقفی هستند که شما می توانید بسته به نوع سلیقه و انتخابتان از یکی از آنها استفاده کنید. خوبیِ رگال های سقفی این است که هیچ فضای خاصی را اشغال نمی کنند و کاملا مناسب آویزان کردن لباس های بلند و دنباله دار هستند. خوب است تا بدانید شما می توانید رگال های سقفی را حتی در داخل کمد دیواری نصب کنید و لباس های مجلسی و پیراهن های بلند و دنباله دار را روی آنها آویزان کنید تا چروکیده نشوند.

آیا استفاده از رگال دیواری و سقفی دکوراسیون فضا را تغییر می دهد؟

شاید در گذشته استفاده از رگال دیواری و سقفی بسیار رایج بود. اما طی چند سال اخیر شاهد این موضوع بودیم که دیگر کسی از این رگال ها برای آویزان کردن لباس استفاده نمی کند. اما خوب است تا بدانید امروزه رگال سقفی و رگال دیواری در شکل و ظاهر بسیار شیک در بازار موجود است. به همین علت به لوکس شدن فضا و محیط داخلی لطمه ای وارد نمی کنند و می توان از آنها به عنوان یک متریال لوکس و شیک استفاده کرد. بنابراین شما می توانید از انواع این رگال ها با رنگ ها و اندازه های مختلف، به عنوان یک وسیله کاربردی و یک وسیله شیک و لوکس استفاده کنید.

حتما اگر سوال یا نظری دارید در پایین همین صفحه برای ما بنویسید. اگر میخواهید رگال بخرید پیشنهاد میکنم صفحه رگال را ببینید.

 

2 دیدگاه برای “کاربردهای رگال لباس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *