انواع قفسه فلزی

انواع قفسه بندی فلزی

 

مجموعه میزان کاران تولید کننده و فروشنده قفسه فلزی از قبیل قفسه فلزی صنعتی ، قفسه فلزی فروشگاهی ، قفسه فلزی پیچ و مهره ای ، قفسه فلزی انباری ، قفسه فلزی سوپرمارکتی ، قفسه فلزی مشبک ، با قیمت مناسب و کیفیت عالی در سراسر ایران می باشد.میزان کاران علاوه بر تولید ، فروش و عرضه انواع قفسه فلزی ، فروشنده انواع تجهیزات فروشگاهی مانند سبد خرید فروشگاهی ، چرخ خرید فروشگاهی (ترولی) و استند فروشگاهی می باشد .

محصولات میزان کاران بر پایه استاندارد روز دنیا طراحی و تولید می گردد و دارای بهترین مواد اولیه و نوع رنگ آمیزی میباشد .

انواع قفسه فلزی
انواع قفسه فلزی

 

 

 

ساختار قفسه فلزی

معمولا در انباری ها برای ذخیره و نگهداری از محصولات و کالا های متفاوت از قفسه های فلزی استفاده می شود. این قفسه ها در ابعاد و اندازه های مختلفی برای انبار کردن همه جور وسایلی استفاده می شود. با توجه به نوع کالایی که می خواهید انبار کنید ساختار قفسه فلزی متفاوت خواهد بود.

اگر قیمت میخواهید این صفحه را ببینید : لیست قیمت قفسه فلزی

دلایل استفاده از قفسه بندی

مهمترین دلایل استفاده از قفسه ها صرفه جویی در فضا و دسترسی آسان هست:

صرفه جویی در فضا

یکی از اصلی تری دلایل استفاده از قفسه های فلزی صرفه جویی در فضا بخصوص در محیط های کم جا می باشد. قفسه ها باعث می شوند تا شما بتوانید از حداقل فضای موجود بیشترین استفاده را بکنید. همچنین استفاده از قفسه باعث نظم بیشتر می شود  می توانید کالا ها را به طور مرتب و منظم در این قفسه ها قرار دهید. هر زمان که مورد نیاز بود به آن ها راحت دسترسی دارید. استفاده از قفسه ها مخصوصا در انبار ها نه تنها در متراژ و فضای انبار صرفه جویی می کند بلکه در کاهش هزینه های شما نیز تاثیر زیادی دارد.

دسترسی آسان

دلیل دیگر برای استفاده از قفسه ها این است که براحتی بتوانید به همه وسایل و اقلام موجود در انبار دسترسی داشته باشید تمام وسیله ها و محصولاتی که در قفسه قرار گرفته است به راحتی در دسترس می باشد و شما می توانید هر زمان که بخواهید بدون هیچ گونه مشکلی به کالا های خود دسترسی داشته باشید.

قفسه بندی لوله ای ، قفسه بندی دیواری و قفسه بندی پروفیلی مناسب برای : آشپزخانه ، اتاق کودک ، اتاق نشیمن ، انباری ، پاسیو ، جالباسی ، دکوراسیون داخلی ، کتابخانه ، گاراژ ، گلخانه و لوازم صوتی و تصویری می باشد.

 

مونتاژ قفسه فلزی

در ویدیو زیر نحوه اسمبل کردن قفسه های فلزی را می بینید که بسیار آسان و بدون پیچ و مهره سرهم می شوند.

 

استقامت قفسه های فلزی چقدر است ؟

قفسه های فلزی تولیدی میزانکاران بسیار مستحکم می باشد و تحمل وزن بسیار بالایی دارد در ویدیو زیر شما می بینید که چطور یک فرد 80-90 کیلوگرمی به راحتی روی قفسه می ایستد و قفسه بدون هیچ مشکلی وزن این فرد را تحمل می کند

 

 

انواع قفسه فلزی

قفسه های فلزی انواع مختلفی دارند. در اینجا به معرفی مختصر انواع قفسه فلزی میپردازیم و هر یک را بطور جداگانه در نوشته های دیگری بطور کامل معرفی میکنیم.

قفسه فلزی فروشگاهی

همین قفسه هایی که فروشگاه ها می بینید به راحتی نصب میشوند و جابجا میشوند و در صورت لزوم باز میشوند باز و بسته کردن این قفسه ها مانند لگو سازی هست و معمولا خارها و شیارهایی دارند که در هم چفت میشوند و برای باز و بست کردن آنها نیازی به آچار نیست! در بقالی و سوپرمارکت و… هر مغازه ای بروید انواع و اقسامش را می بینید که اجناس مغازه را در خود جای داده

قفسه خشکبار و حبوبات

انواع قفسه خشکبار و حبوبات مناسب برای : ویترین آجیل استند آجیل و خشکبار جای حبوبات فروشگاهی جای آجیل فروشگاهی می باشد برای اطلاعات بیشتر این مطلب را ببینید : قفسه خشکبار و حبوبات

قفسه فلزی پیچ و مهره ای

طبقات و ستونهای این قفسه ها با پیچ مهره به یکدیگر وصل و محکم میشوند مونتاژ و دمونتار این قفسه ها با آچار انجام میشود و نیازی به جوشکاری ندارد. قفسه های پیچ و مهره ای بسیار محکم هستند و در تمام صنایع حتی صنایع حمل و نقل هم استفاده میشوند. اطلاعات بیشتر در این پست : قفسه پیچ و مهره ای

قفسه فلزی سردخانه ای

این قفسه ها مناسب سردخانه ها می باشند چرا که در برابر رطوبت و خوردگی مقاوم هستند و خراب نمی شوند چنانچه میخواهیدسرد خانه را طبقه بندی کنید باید سراغ این نوع قفسه فلزی بروید.

قفسه فلزی راک

قفسه های بسیار مستحکم که از فولاد و آهن ساخته میشوند این قفسه ها در انبار های بزرگ نظم خاصی را بوجود می آورد این قفسه ها میتوانند کالاهای سنگین 200-300 کیلویی را هم در طبقات خود جای دهند. همچنین ربات ها در بین قفسه ها به خوبی جابجا میشوند و میتوانند یک انبارداری اتوماتیک را برای شما فراهم کنند.

برای دیدن محصولات ما دسته مورد نظر خود را انتخاب کنید : قفسه های خانگیقفسه های تجاری

1 دیدگاه برای “انواع قفسه فلزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.