فروشگاه های زنجیره ای ایران

فروشگاه های زنجیره ای ایران

فروشگاه‌ های زنجیره ای چه هستند؟ هم چنان که می دانید فروشگاه زنجیره ای به فروشگاهی گفته می شود که فروشگاهی بزرگ با تعداد زیاد شعبه می باشد و انواع محصولات و کالاها و اجناس مورد نیاز مردم را عرضه می کند فروشگاه هایی بزرگ که حتما باید تعداد زیادی شعبه در سطح شهر داشته باشد. در این نوشته به معرفی برندهای فروشگاه های زنجیره ای در ایران می پردازیم.

برندهای فروشگاه های زنجیره ای در ایران

بطور معمول سعبات فروشگاه های زنجیره ای در سراسر کشور پراکنده هستند و در هر شهر دست کم یک شعبه دارند با توجه به اینکه این فروشگاه ها تحت مدیریت واحد مرکزی قرار دارند سیستم مشابهی دارند یعنی از نظر ظاهر ، طراحی های گرافیکی ، نوع اجناسی که عرضه می کنند و … تا قیمت گذاری مشابه هم هستند.

فروشگاه های زنجیره ای در ایران

در ایران اولین فروشگاه زنجیره‌ای را برادران اخوان کاشانی با نام فروشگاه زنجیره‌ای «بزرگ ایران » در سال 1340 تأسیس کردند و 8 سال بعد محمود خیامی و برادرش فروشگاه زنجیره‌ای کوروش را راه‌اندازی کردند. البته در حال حاضر یک برند کوروش داریم که ارتباطی به آن فروشگاه های کوروش قدیم ندارد . آن فروشگاه ها بعد از انقلاب مدتی با نام فروشگاه های قدس فعالیت کردند و بعد از آن فعالیت آنها نیز متوقف شد. اما فروشگاه های زنجیره ای دیگر در سطح کشور فعال هستند که برخی مثل اتکا (وابسته به نیروهای مسلح) قدیمی تر و برخی مثل هفت و پروما و … در سال های اخیر بوجود آمده اند.

فروشگاه های زنجیره ای ممکن است در تمام گروه های کالایی فعالیت داشته باشند یا در یک گروه خاص کالا فعال باشند در ادامه لیستی از این فروشگاه ها را برای شما می نویسیم با ذکر این نکته که این لیست مطلق مهر 1400 هست و ممکن است در آینده تغییراتی داشته باشد. مرجع تهیه این لیست سایت اتحادیه فروشگاه های زنجیره ای بوده است.

فروشگاه‌های زنجیره ای بزرگ در ایران که در تمام گروه های کالایی فعالیت دارند به شرح زیر است:

فروش قفسه انباری مناسب برای فروشگاه و منزل

هایپرمی

فروشگاه زنجیره ای هایپرمی
فروشگاه زنجیره ای هایپرمی

شرکت بازرگانی سامان اندیشان امرتات ، در صفحه تماس با ما در سایت هایپر می آمده است :

شرکت سامان اندیشان امرتات با نام تجاری “هایپرمی” با استعانت از پرودگار منان و استفاده از تجارب ارزنده مدیران و کارکنان خود از یکسو و تکیه بر توانایی نیروهای جوان، فعالیت خود را با موضوع فروشگاه های زنجیره ای با اولین فروشگاه خود در مجتمع مگامال واقع در فاز ۲ اکباتان در تاریخ ۲۲ تیر ۹۱ آغاز نمود.

“Hyper Me” مخفف “Middle East Hyper” است که به معنای هایپر خاورمیانه می‌باشد. “هایپرمی” با تنوع چشمگیر کالایی در گروه های مواد غذایی و آشامیدنی، بهداشتی و آرایشی، پوشاک و منسوجات، لوازم خانگی و اداری و… توانسته است به عنوان یک فروشگاه بزرگ با سبد کالایی کامل و متنوع از برندهای معتبر ملی و بین المللی جایگاه ویژه‌ای در میان عموم مخاطبین داشته باشد.

 

باما

فروشگاه زنجیره ای باما
فروشگاه زنجیره ای باما

شرکت تامین کالای سپهر ایرانیان ، فروشگا ه های زنجیره ای باما  البته خیلی بزرگ و گسترده نیستند اما در وب سایت این مجموعه در قیمت درباره ما این توضیحات را می بینیم :

شركت تامین کالای سپهر ایرانیان(سهامی خاص) با نام تجاری تکسا در آذرماه سال 1390 به عنوان یكی از بزرگترین شركتهای فعال در زمینه فروشگاههای زنجیره ای، در شهر مقدس مشهد آغاز به كار نمود و با بهره گیری از استانداردها و تجارب فروشگاههای بزرگ و موفق دنیا و متخصصین با تجربه توانسته است در خدمت گذاری به شهروندان گامهای بلندی را بردارد.
درفاصله كوتاهی پس از تاسیس شركت دو فروشگاه بزرگ «ابوذر» و «پیروزی» راه اندازی شد و چندی بعد دو فروشگاه بزرگ دیگر، «جمهوری» و «بهار» به ثمر رسید. در مراسم افتتاحیه افتخار میزبانی شخصیت های برتر استان نصیب شركت گردید كه در این راستا از استاندار محترم، شهردار محترم، اعضای محترم شورای شهر و معاونین محترم شهردار تشكر به عمل می آید.
پس از تجربه سه ماهه از بهره برداری اولین فروشگاه ها، این شركت به عنوان «بهره بردار نمونه» در سازمان میادین میوه و تره بار و سامان دهی مشاغل شهری مشهد انتخاب و معرفی گردید.
نظر به فعالیت گسترده مالی و همكاری با بانكها در جشنواره بانك پارسیان، این شركت موفق به اخذ لوح به عنوان برگزیده دومین جشنواره طلایی پارسیان گردید.

سپه

فروشگاه زنجیره ای سپه
فروشگاه زنجیره ای سپه

شرکت تعاونی مصرف سپه ، یکی از قدیمی های فروشگاه های زنجیره ای ایران هست

تاسیس شرکت تعاونی مصرف سپه دراوایل سال 1328 با نام شرکت تعاونی مصرف ارتش و با سرمایه 32500 ریال منقسم به 65 سهم پانصد ریالی با نام به استناد مقررات مواد 189 تا 194 قانون تجارت مصوب سال 1311 با استفاده از تجارب کارشناسان مربوطه و خودیاری و تشریک مساعی داوطلبانه عده ای از دوستداران تعاون و راهنمائی کارشناسان وزارت کار بخصوص آقای کلمبین کارشناس سازمان بین المللی کار در تهران تاسیس گردیده و تحت شماره 2998 مورخ 29 / 2 / 1328 به ثبت رسیده و در پایان سال 1328 تعداد اعضاء ( سهامداران ) آن به 944 نفر و سرمایه آن به 772000 ریال بالغ گردیده است.
در چهارم مهرماه 1347 بعد از نوزده سال که با نام تعاونی ارتش فعالیت داشت بموجب تصمیم متخذه در مجمع عمومی فوق العاده نام شرکت از شرکت تعاونی مصرف ارتش به شرکت تعاونی مصرف سپه تغییر پیدا کرد.

بمنظور تامین حبوبات بسته بندی شده در فروشگاهها اقدام به تاسیس کارگاه بسته بندی حبوبات با مجوز وزارت صنایع شده است.

حبوبات مورد نیاز کارگاه با مراجعه مستقیم ، از مراکز تولید و در سطح مزرعه و خرمنگاه و با استفاده از نظر افراد خبره و بصیر محلی تهیه و پس از انجام خرید مستقیما به کارگاه بسته بندی حمل می گردد .

حبوبات تحویلی به کارگاه ، بوجاری و شن گیری و سپس گردگیری و براق گردیده و بسته بندی می شود.
با توجه به الزام توزیع گوشت قرمز و سفید در بسته های بهداشتی اقدام به تاسیس کارگاه بسته بندی پروتئینی گردیده است کارگاه مذکور از مجهز ترین و بهداشتی ترین کارگاههای بسته بندی کشور است که با مجوز سازمان دامپزشکی و تحت نظارت دامپزشکان متخصص اداره می شود.

بمنظور تامین گوشت قرمز کارگاه بسته بندی شرکت ، یک کمیسیون فرعی خرید دام در یک کشتارگاه صنعتی دایر گردیده است کمیسیون مزبور اقدام به خرید گوسفند و گوساله از بازار غیر متشکل دام نموده و پس از کشتار و فروش آلایش غیر خوراکی آن لاشه های حاصله با استفاده از ناوگان حمل و نقل سردخانه دار شرکت به کارگاه بسته بندی حمل می گردد.

شهروند

فروشگاه زنجیره ای شهروند

شرکت خدماتی کالای شهروند

 

فروشگاه های زنجیره ای شهروند از سال 73 در تهران آغاز به کار کرده اند در صفحه معرفی سایت شهروند آمده است :

بدون ترديد مديريت كارآمد شهري، پيش شرط اساسي هرگونه موفقيت در اجراي برنامه‌هاي توسعه‌اي جهت افزايش رفاه شهروندان در مناطق شهري بخصوص كلان‌شهر تهران مي‌باشد.

 از جمله ساز و كارهايي كه در كارآمدي مديريت كلان‌شهر تهران تاثير غيرقابل انكاري دارد ايجاد و توسعه نظام‌هاي توزيع مدرن و متمركز در قالب فروشگاه‌هاي زنجيره‌اي مي‌باشد. اين گروه از مراكز توزيع مدرن داراي فوايد گسترده‌ اقتصادي و اجتماعي مي‌باشند كه از آن جمله مي‌توان به مواردي ذيل اشاره نمود:

–         کاهش هزينه‌هاي توزيع

–         ارائه کالا با قيمت مناسب

–         دقت بيشتر در كنترل كيفيت

–         کاهش هزينه‌هاي تردد درون‌شهري

–         صرفه‌جويي در زمان خريد شهروندان

–         کاهش حجم ترافيک

–         کاهش آلودگي‌هاي محيط زيست

–         سهولت نظارت بر عملکرد بخش خرده‌فروشي

بر اين اساس، انديشه و ضرورت ايجاد فروشگاه‌هاي زنجيره‌اي شهروند ميان تصميم‌گيران وتصميم‌سازان شهرداري تهران بعنوان متولي ارائه و اشاعه خدمات مطلوب شهري شكل گرفت، بطوريكه اين نهاد در سال 1373 شركت خدماتي كالاي شهروند و  به تبع آن اولین فروشگاه یعنی فروشگاه بیهقی در میدان آرژانتین تاسيس و راه‌اندازي نمود.

*سال تاسیس شرکت خدماتی کالای شهروند: 1373

* اولین فروشگاه: شهروند بیهقی واقع در میدان آرژانتین

*موضوع فعاليت:  ارائه و تأمين خدمات كالا و مايحتاج شهروندان

*حوزه فعالیت: تهران (محدويتي براي فعاليت در  ساير شهر‌ها و خارج از كشور وجود ندارد.)

اتکا

فروشگاه های زنجیره ای اتکا

شرکت فروشگاه های زنجیره ای اتکا :

شرکت فروشگاه های زنجیره ای اتکا در سال 1385 با توجه به سیاست گذاری جدید وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در سازمان اتکا (که یکی از سازمان های قدیمی در کشور می باشد) تشکیل گردید که شامل معاونتهای مختلف و مدیریتهای مستقل ،که از مهم ترین وظایف این شرکت تامین اقلام و مواد غذایی مورد نیاز نیروهای مسلح کشور و توزیع این کالا در سطح فروشگاه های زنجیره ای اتکا می باشد .این شرکت علاوه بر تولید مواد غذایی در امر واردات مواد غذایی از جمله حبوبات و برنج و غلات و غیره فعالیت دارد.

 

رفاه

فروشگاه رفاه

شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه بعد از شهروند و از سال 74 راه اندازی شد

فروشگاه زنجیره‌ای رفاه در ۲۶ اردیبهشت سال ۱۳۷۴ با هدف تهیه و تامین کالاهای اساسی خانواده‌های ایرانی و توزیع آن در تمام مناطق کشور تاسیس و ثبت شد. همواره رسالت اصلی این فروشگاه تامین مایحتاج و کالای مورد نیاز مردم، با بالاترین کیفیت و در عین حال نازلترین قیمت بوده است. با توجه به تنوع بالا در سلیقه و نیاز مشتریان، عمده توجه این سازمان بر محوریت عرضه کالا با حفظ موجودی و پایداری تعداد محصولات در تمام سطوح فروش است. همچنین در فروشگاه رفاه به عنوان یک خرده‌فروشی موفق، قیمت‌گذاری مناسب و تخفیف‌های واقعی به عنوان اصلی مهم در منشور اخلاقی مطرح بوده و تمام قوانین با توجه به این امر تدوین و اجرایی می‌شود. در این سازمان ساختار توزیع و ارسال کالا به نحوی شکل گرفته است که کالا در دورترین مناطق کشور در کمترین بازه زمانی قابل دسترسی و تهیه باشد. در این راستا تلاش شده تا از یک سو با حذف واسطه‌ از افزایش قیمت کاذب اقلام مصرفی جلوگیری شود و از سمت دیگر، با تاسیس فروشگاه‌های متعدد در تمام شهرهای بزرگ و بیشتر شهرهای کوچک از تاثیر هزینه حمل در قیمت کالا ممانعت به عمل آید تا حقوق مشتری مداری به شکل کامل و جامعی برقرار شود. به این سبب شرکت رفاه همواره کوشیده است در راستای پشتیبانی از رونق تولید ملی و با حمایت از کالای ایرانی، بهترین و با کیفیت‌ترین محصولات تولید کشور را در اختیار مشتریان محترم قرار دهد.

 

فروشگاه های زنجیره ای نجم خاورمیانه ( هایپر سان )

فروشگاه های زنجیره ای نجم خاورمیانه ( هایپر سان )

در وب سایت شرکت فروشگاه های زنجیره ای نجم خاورمیانه آمده است

شرکت فروشگاههای زنجیره ای نجم خاورمیانه افزایش رفاه عمومی و توسعه پایدار را از طریق عرضه کالاهای با کیفیت، دسترسی همیشگی به کالا و ارائه قیمت های مناسب با استفاده از تکنولوژی‌های برتر را ماموریت خود می‌داند.
فروشگاه زنجیره ای نجم خاورمیانه افتخار دارد که با دانش و تخصص بالا، مکان های مناسب عرضه، زنجیره ای از تامین کنندگان توانا و مشهور، سرمایه های انسانی با انگیزه، خلاق، متخصص و مسئولیت پذیر، ‌کسب و کار خود را به طور مستمر بهبود داده و تمام فرایندهای خود را در جهت جلب رضایت ذینفعان و مشتریان، ارتقاء صنعت خرده فروشی زنجیره ای در کشور و حفظ محیط زیست توسعه می دهد.

هایپراستار

شرکت هایپر مارکت های ماف پارس (هایپراستار)

هایپراستار از پویاترین و به روزترین هایپرمارکت های ایران است که در سال 2009 اولین شعبه خود را در غرب تهران (اتوبان باکری) افتتاح کرد.  درحال‌حاضر هایپراستار در شهرهای تهران، کرج، اصفهان، شیراز، یزد، قم، مشهد وقزوین حضور دارد.

هدف کلی هایپراستار ارائه محصولات متنوع، با کیفیت و با قیمت مناسب به مصرف کننده است که در واقع ارزش های هایپراستار را تشکیل میدهند. تنوع کالایی بالا، بالغ بر هزاران قلم که دامنه انتخاب بالایی را فراهم میکند، همچنین در اختیار قراردادن کالاهای با کیفیت استاندارد از معتبرترین برندها و مناسبترین قیمت همراه با تخفیفات روزانه از مهمترین ارزشهای هایپراستار است، که در ارائه خدمات به مشتریان خود در نظر میگیرد.

 

نشان4628

چای آتیشی
شرکت گلبرگ زرین کلار

تاریخچه چای آتیش(شیر نشان سابق) با توجه به نیاز روز افزون مردم ایران به مصرف چای در اواسط دهه 1340حاج عباسعلی زمانی بروجنی به همراه جمعی از دوستان خود تصمیم به ایجاد یک شرکت بسته بندی چای رادر شهرستان بروجن نمودند.وشروع کار بانام تجاری شیرنشان ممتاز ودر بسته بندی های 100گرمی.200گرمی.500گرمی و5کیلوگرمی ودرانواع قلمی .شکسته وباروتی درقالب چای ایرانی خالص وخارجی خالص ومخلوط وکلکته پا به عرصه بازار رقابت گذاشت پس از گذشت چند سال توانست باتوجه به کیفیت بسته بندی مناسب طرفداران زیادی پیدا کند اکثر افرادی که در سالهای قبل دراین منطقه زندگی می کردنداز چای شیرنشان به نیکی یاد می کنند

بعداز گذشت سالیان متمادی در اواخر دهه1360بدلیل واردات بی رویه چای های قاچاق وبی کیفیت ولی ارزان به بازارایران وشرایط نامناسب چای در کشور این امر برای چندین سال متوقف گردید ودر نهایت در سال 1385برآن شدیم که با احیاء گذشته چای شیر نشان باشکل ونامی جید و در قالب چای آتیش آن رادوباره زنده کنیم ودر راستای پیشبرد اهدافمان درسال 1386 شرکت گلبرگ زرین کلار را تاسیس نموده وبنای کارخانه بسته بندی به صورت صنعتی ودر فضای کاملا بهداشتی شروع به فعالیت نمودیم وبه حمدوقوه الهی وپشتوانه شما سروران عزیز توانسته ایم فعل خواستن را به بهترین صورت به اجرا درآوریم واز تجربه پدرانمان وپشتکار خویش در سال 1388به دریافت استاندارد تشویقی از سازمان استاندارد نائل شویم. وهم اکنون چای آتیش افتخار دارد بابسته بندی مناسب وکیفیت محصولات خود انواع چای سیلان شکسته وقلم وکلکته ودارجیلنگ. کله مورچه کنیا.چای سبز فوق ممتاز. در بسته بندی های 250/450و5 کیلویی در خدمت شما عزیزان باشد.این شرکت افتخاردارد به عنوان اولین شرکت بسته بندی چای مجری طرح سلامت بوده ودرارتقاءسلامت مصرف کنند گان گام بردارد

مشتریان برتر
شرکت فروشگاه های زنجیره ای مشتریان برتر تیبا

هایپرشهر فدک
شرکت نعیم صدر اصفهان

مطاف
شرکت مطاف کالای دریای پارس

سیمای مشاغل آرین
شرکت اطلاع رسانی سیمای مشاغل آرین

فروش قفسه فروشگاهی مناسب برای فروشگاه و منزل

فروشگاه‌ های زنجیره ای بزرگ در ایران که در زمینه انواع لوازم الکترونیکی، صوتی و تصویری، رایانه، تبلت، انواع گوشی فعال هستند:

انتخاب سرویس حامی

انتخاب سرویس حامی
شرکت انتخاب سرویس حامی در سال 1383 با هدف ارائه خدمات پس از فروش به محصولات تولید گروه صنعتی انتخاب ( Snowa,Haier,Daewoo ) تاسیس گردید.

از بدو تاسیس و راه اندازی این سازمان ، مبنای کار بر رضایت مندی مشتری ، سرعت در ارائه خدمات و انجام خدمات صادقانه با کیفیت برتر نهاده شده و کلیه قوانین داخلی شرکت بر مبنای نهادینه کردن این اصول بین کارکنان شرکت تدوین گردید . دامـنه فعالیت انتخاب سرویس حامی خدمات مربوط به لوازم خانگی و لوازم جانبی آنها ، جذب و ایجاد نمایندگیهای مجاز و دفاتر منطقه ای خدمات در سراسر کشور ، ساخت ، تامین و واردات خدمات یدکی مورد نیاز محصولات انواع لوازم خانگی جهت خدمات رسانی از داخل و خارج از کشور ، ایجاد نمایندگیهای خرید ، فروش و توزیع لوازم یدکی انواع محصولات خانگی در سراسر کشور و سایر فعالیتهایی که در چهارچوب وظایف تعریف شده شرکت می باشد .

در حال حاضر برند های تحت پوشش خدمات پس از فروش انتخاب سرویس حامی شامل : Snowa,Haier,Daewoo,Bost,TecnoGas

بوده که توسط شرکتهای تابعه گروه انتخاب تولید و روانه بازار می گردد که شامل محصولات برودتی از قبیل انواع یخچالهای ساید بای ساید ، دیفراست و نوفراست و انواع کولر های گازی اسپیلت ، محصولات شوینده از قبیل لباسشویی های دوقلو ، اتوماتیک و ماشینهای ظرفشویی ، محصولات گازسوز شامل انواع بخاریهای گازی و اجاق گاز ، محصولات صوتی و تصویری مانند تلوزیونهای LCD,LED,CRT و سری تلوزیون های هوشمند ، محصولات لوازم خانگی کوچک شامل انواع مایکروفر، چرخ گوشت ، جاروبرقی و … بوده که مجموعاً تعداد مدلها بالغ بر 1300 مدل انواع لوازم خانگی می باشد ، این تنوع و گستردگی بازارهای هدف در سطح کشور، اهمیت خدمات رسانی به موقع و اصولی ، با توجه به رعایت الزامات فنی و پیچیدگی های خاص هر قطعه را بیشتر نمایان می گرداند .

با نظر به تعدد برند مورد حمایت، شرکت انتخاب سرویس موفق به دریافت افتخاراتی درخشان در عرصه خدمات پس از فروش لوازم خانگی گردیده است که از آن جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد :

دریافت 10 سال متوالی گواهینامه حمایت از حقوق مصرف کنندگان
دریافت 7 سال پیاپی، عالی ترین نشان حمایت از حقوق مصرف کننده ، تندیس زرین حمایت از مصرف کنندگان
خواهر خواندگی انتخاب سرویس حامی و دوو کره جنوبی
دریافت استاندارد 9001 ,10002 از موسسه استاندارد Aliance در عرصه خدمات پس ازفروش
و ….

 

ام.اس.آی

ام.اس.آی

در قسمت درباره ما در سایت شرکت توسعه و تجارت ماتریس آمده است :

مجتمع تولیـدی ماتریس (واقع در شهرک صنعتی پرند)، صادر کننـده نمونه استان تهران و عضو اتحادیه صادرکنندگان کالا و خدمات است. این مجموعه از سال 1376 در زمینه تولید، صادرات و واردات و خرید و فروش کلیه تجهیزات و سخت افزار رایانه فعالیت می نماید و نماینده انحصاری تولید و پخش بسیاری از برندهای معتبر از جمله msi بوده و دارای 500 فروشگاه و مرکز خدمات پس از فروش و نماینده درکلیه شهرهای ایران می باشد. این مجموعه دارای بخش های متفاوتی برای حفظ استاندارد بالا می باشد: بخش های روابط بین الملل، کاوش و تحقیق بازار جهانی، خرید، فروش، امور شهرسـتانها، فروش دولتی، تحقیق و توسـعه، بخش تولیـد و کارآفرینی، تضمین و ارزیابی کیفی، خدمات پس از فروش، بازرسی و امور مشتریان، روابط عمومی، تبلیغات و طراحی، معماری، فناوری اطلاعات و … تلاش اعضای این مجموعه با یکدلی و یکرنگی بر اساس خط مشی اصلی مدیریت شـرکت، ایجاد مرکـزی پیشرو و حـامی مصرف کننده و همواره در جهت ارائه آخرین فن آوری های جهان در زمینه رایانه با بهترین پوشش خدماتی بوده و می باشد. هم اکنون شرکت ماتریس نمایندگی انحصاری فروش و ارائه خدمات پس از فروش محصولات بسیار معتبری است که از آن جمله می توان به برندهای بسیار مشهور زیراشاره کرد:
MSI, AMD, Edifier, Thermaltake, Supertalent

حامی

شرکت حامی خدمات رایانه

شرکت حامی خدمات رایانه و همراه پارت (با مسئولیت محدود) اولین شرکت پیشرو در حوزه خدمات پس از فروش محصولات IT و موبایل در کشور است که به صورت مستقل فعالیت می ‏کند.
با تیمی مجرب شامل متخصصان فنی، تمرکز اصلی حامی بر فراهم کردن خدمات درجه یک برای تمامی مشتریان است. تنوع فعالیت‏ ها، این امکان را به شرکت حامی می‏ دهد که نیازهای بازار داخلی را درک کرده و منابع مناسب شرکتی را گسترش دهد تا بتواند ارزش‏ های قابل ارائه به مشتریان را به حداکثر برساند.

دی جی لند (DiGiLand)
شرکت جهان پارس تتیس

مادیران
شرکت فروشگاه های زنجیره ای مادیران

مایکروتل پلاس
شرکت ایما همراه

الکتروسیتی
خانم زهرا زرمهربخش

فروشگاه‌های زنجیره ای که در زمینه فروش خوار و بار ، کالاهای سوپرمارکتی و لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خرازی فعال هستند:

افق کوروش

افق کوروش

شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش

افق‌کوروش با هدف عرضه محصولات مصرفی با قیمت و کیفیت مناسب تاسیس شده است. هر کالا برای عرضه در فروشگاه‌ها علاوه بر داشتن مجوزها و استانداردهای لازم، باید از مرحله آزمایش‌های کنترل کیفی اختصاصی افق کوروش نیز با موفقیت عبور کند. بعد از اخذ مجوز عرضه، همه کالاها در هر بار ورود به انبار، از منظر کیفیت کنترل می‌شوند.
افق‌کوروش روزانه ۳ هزار تن کالا را به طور مستقیم در 30 انبار با صد و پنجاه هزار متر مربع، دریافت و همین میزان کالا را نیز با ۶۰۰ ماشین به مقصد فروشگاه‌ها در همسایگی شما حمل می‌کند.
یکی از دغدغه‌های همیشگی افق‌ کوروش حمایت از سوپرمارکت‌های محلی بوده و هست. نیمی از فروشگا‌ه‌ها در قالب نمایندگی به افراد تعلق دارد مشتریان افق‌ کوروش به فراخور نیاز می‌توانند حضوری در چند قدم و یا به صورت تلفنی و اینترنتی در چند دقیقه مایحتاج خود را از هزاران فروشگاه در سراسر کشور از سرخس تا خرمشهر، از بازرگان تا چابهار، از خزر تا خلیج همیشه فارس ،از زابل تا قصر شیرین، درب واحد دریافت نمایند.
هر فروشگاه افق‌ کوروش ماهانه حداقل دو بار توسط تیم‌های بازرسی حضوری یا کنترل دوربین نامحسوس، بر اساس شاخص‌های از قبل تعیین شده کنترل می‌شود، ما روزانه تجربه‌ی خرید شما از افق‌کوروش را، فاکتور به فاکتور، پایش و با معدود کسانی که تجربه‌ی خرید رضایت‌بخشی نداشته‌اند، نفر به نفر گفتگو می‌کنیم، تا مسائل را شناسایی و به آن رسیدگی ‌کنیم.
در افق‌ کوروش معتقدیم که تجربه‌ی خرید رضایت‌بخش شما در گرو رضایت همکاران ما به عنوان سرمایه‌های فکری و اجرایی است.

جانبو (CANBO)

جانبو (CANBO)

شرکت فروشگاه های زنجیره ای اورست مدرن پارس (جانبو)

در سال 2011 فروشگاه‌های تخفیفی زنجیره‌ای جانبو با هدف عرضه‌ی مواد غذایی و لوازم مصرفی با کیفیت بالا و تا حد امکان با قیمت مناسب به مصرف‌کنندگان فعالیت خود را آغاز کرد.
فروشگاه‌های جانبو به‌عنوان اولین فروشگاه‌های دارای تخفیف دائمی در ایران تاسیس شدند و همواره سعی دارند با ارائه‌ی 1800 محصول با کیفیت، خدماتی نوین در این زمینه ارائه دهند.
جانبو در سال 2015 سیاست خود را بر پایه‌ی آن گذاشت که شمار فروشگاه‌های خود را در ایران به 150فروشگاه افزایش دهد و این هدف در پایان سال 2015 محقق شد. جانبو با اولویت دادن به مفهوم کیفیت محصول و رضایت مشتری و با تکیه بر سیاست مدیریت هزینه، پیشرفتی سریع و مستمر در پیش گرفت و در سال 2016 با افتتاح 100 فروشگاه جدید در سه منطقه‌ی مختلف، شمار فروشگاه‌های خود را به عدد 250 فروشگاه رساند و موفق شد در پایان سال 2020 این تعداد را به 1250 فروشگاه در 26 استان و 180 شهر افزایش دهد. جانبو همواره فعالیت‌های خود را بر پایه‌ی اعتماد به مشتریان و تامین‌کنندگان در جهت ارائه‌ی خدمات بهینه ادامه می‌دهد.

شهر خرید 1354
آقای ابراهیم مقدسی

هم همه
آقای عادل قنبری کوکنده

ائل آی (elay)
شرکت ائل آی حیات

فروشگاههای زنجیره ای تارا
شرکت کالا به رسان نوین

جاست بی (Just B)
شرکت شبکه بادران گستران

شهر ما
شرکت تامین کالای سپهر ایرانیان

تخفیفی هفت
شرکت فروشگاه های زنجیره ای اوشانک

 

فروشگاه های زنجیره ای یاران دریان
شرکت فروشگاه های زنجیره ای یاران دریان

دلاوران
آقای عباسعلی دلاور

شیرین عسل
شرکت فروشگاه های زنجیره ای همسایه آریا

یاس تجارت گستر سبلان
شرکت تعاونی یاس تجارت گستر سبلان

کامبای فور
شرکت دارا البرز رکسان

وین مارکت
شرکت آروین بازار پارس

آس مارکت
شرکت یگانه مروارید خلیج فارس

ویوان (v1)
شرکت فروشگاههای زنجیره ای دیان گستر پارسیان

فامیلی
فروشگاه های زنجیره ای فامیلی مدرن

دیلی مارکت
فروشگاه های زنجیره ای سرزمین خرید

امیران
شرکت زنجیره غذایی امیران

حیات مارکت
فروشگاه های زنجیره ای حیات

محسن
شرکت فروشگاه های زنجیره ای محسن

لارما
فروشگاه زنجیره ای نسیم صبح لارما

مایا
شرکت فروشگاه های زنجیره ای کالا بعلاوه یک

فروشگاه‌های زنجیره ای بزرگ که در زمینه پوشاک فعالیت می کنند:

فروش انواع رگال مناسب برای فروشگاه و منزل

بادی اسپینر

بادی اسپینر

آقای حمیدرضا فصحتی (و شرکا) مجموعه بادی اسپینر رو راه اندازی کرده اند مجموعه فروشگاه هایی در زمینه طراحی تولید و عرضه لباس :

بادی اسپینر فعالیت خودش رو از سال 1386 آغاز کرد و در ابتدا متمرکز بر طراحی و تولید پوشاک آقایان بود و رفته رفته پوشاک بانوان نیز طراحی و تولید شد. بادی اسپینر همواره تلاش کرده است تا پوششی اصیل و در عین حال همگام با مد روز جهان رو روانه بازار مد و پوشاک کند؛ امروزه با بیش از 10 سال سابقه در صنعت مد و پوشاک و 42 شعبه فعال در سراسر ایران، به یکی از شناخته‌شده‌ترین برندهای ایرانی بدل شده است

بادی اسپینر به مانند طراحی‌هایش، برندی جوان و خلاق است که به دنبال ساخت یک سبک زندگی منحصربه فرد برای شماست؛ سبکی که با حفظ ریشه‌های فرهنگ ایرانی، هماهنگ با خلاقانه‌ترین مدهای روز جهان باشد و ظاهری شیک، مدرن، راحت و اصیل رو برای شما فراهم آورد

تیم طراحی و تولید بادی اسپینر با مطالعه دقیق و بررسی مد روز جهان و همچنین انجام تحقیق در بازار ایران، بهترین محصولات رو با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در اختیار مشتریان قرار می دهد؛ از انواع لباس مهمانی برای خانم‌ها، تی شرت، شلوار و لباس‌های روزمره برای آقایان گرفته تا کیف، کوله پشتی، کفش، کمربند و اکسسوری‌های متنوع دیگر

تن درست

تن درست

خانم مرجان صدرالعلمایی

سادگی و سازگاری با طبیعت ، هدف و مقصود تَنِ دُرُست است .
تَنِ دُرُست نه فقط یک نشانه ، بلکه آرمان و کوشش گروهی است که اوایل دهه هفتاد در حاشیه کوهستانی تهران با دسترسی محدود به رفاه زندگی شهری جوانه زده.
تلاشهای این گروه که بدوا از بازسازی کیفیت نان به عنوان پایه خوراک آغاز شده بود. در بخش های پوشاک ، معماری و محیط زیست ادامه یافته و پیشتاز در تولید و عرضه پوشاک الیاف طبیعی و صنایع دستی کاربردی از سال هشتاد و سه با نام دُرُست تقدیم گردیده است .

جسم و جان ، تن و روان ، بیرون و درون ، همه و همه در نیاز مراقبتی تا پالوده شان بداری ، از گزند پلشتی های زمانه . این را اما کسی به تو هدیه نمی کند جز تو، که در این تیمار داری روح و روان ، باید که در تلاش آن باشی که نیک بیاندیشی و نیک بگویی و نیک به کردار آیی.

روح ماشین زده زمانه به هزار ترفند و شعبده، تو را به آنچه می خواند که مصنوع کارخانه هایی است که در کار انهدام درستی زمین اند و در این بازی تو هوشیار تر از آنی که به جادو گرفتار آیی . مگر نه آنکه مردمان روزگار دور، تنها آنچه را در سازو کار زندگی داشتند که از زمین ریشه گرفته بود؟!…… در آنچه می خوردند و اسباب راحت و خواب و در آنچه به تن می کردند ؟! و مگر به آنکه تا یاد داریم غبطه سلامت روح و جان و عمر طولانی و روزگار خوش آنان بوده است؟! شاید آن به که از دم دست ترین ها آغازش کنیم.تنها آنچه را برگزینیم که تن را درستی بخشد و از زمین بر آمده باشد و بر آسمان جانمان نشیند، که تَنِ دُرُست ، روان درست را از پی است.

برند ایرانی تن درست با مدیریت آقای بابک اخوان و خانم مرجان صدرالعلمایی (صاحب امتیازان و بنیانگذاران) به منظور گسترش فرهنگ استفاده از پوشاک به دست آمده از الیاف طبیعی و مدلهای ایرانی – ملی و همچنین احترم به طبیعت و هنرهای دستی و سایر دست آفریده ها، اقدام به ارائه انواع پوشاک زنانه و مردانه و بچه گانه و همچنین انواع هنرها و صنایع دستی و برخی از آلات موسیقی میکند. امید است با رشد روزافزون، مجموعه تن درست بتواند در سایر زمینه های مرتبط با طبیعت زیبا و دوست داشتنی، محصولات و خدمات دیگری را ارائه نماید

ال سی وایکیکی
شرکت اروم ناب ایده آل

کوتون
شرکت اروم ناب ایده آل

پنتی (Penti)
شرکت پارس اروم ناب تجارت ایده آل

موکارلو
شرکت تولیدی پوشاک جامه سرا

سالیان
شرکت سالیان کیش

مانگو
شرکت سیروان سورن آسیا

اسپرینگفیلد
شرکت سیروان سورن آسیا

بنتون
شرکت سیروان سورن آسیا

کورتفیل
شرکت سیروان سورن آسیا

ویمنز سیکرت
شرکت سیروان سورن آسیا

کالینز
شرکت کاسپین مد صدرا

گراد
شرکت گروه راهبرد آتی دانا

سوپردرای
شرکت لیلیان مد تجارت

دبنهامز
شرکت لیلیان مد تجارت

پونت روما
شرکت لیلیان مد تجارت

پارفوآ
شرکت لیلیان مد تجارت

جنیفر
شرکت لیلیان مد تجارت

هپی لند
شرکت نوین بافان پرنگ

هاکوپیان
شرکت واحد صنعتی پوشاک هاکوپیان

زیبو
شرکت ویستا پوش پارس

جین وست
شرکت آوا کتان قشم

ال سی وایکیکی
شرکت سیروان سورن آسیا

OVS
شرکت سیروان سورن آسیا

تن تاک
آقای نوید یوسف زاده

زیلان
شرکت پرسیا ستاره رجحان

مانگ
آقای فواد معتمدی

فروشگاه‌های زنجیره ای ایران که در زمینه فروش انواع نان و شیرینی فعال هستند:

توت طلایی
شرکت آیس پک ایرانیان

آیس پک

آیس پک

شرکت آیس پک ایرانیان

بابک بختیاری متولد ۱۳۵۷ اهل تهران موسس و صاحب امتیاز فروشگاه های زنجیره ای آیس پک و مدیر عامل شرکت آیس پک ایرانیان که محصول آیس پک اختراع ایشان بوده و هیچگونه نمونه مشابهی در جهان نداشته است .این مجموعه به لطف الهی کمتر از دو سال توانسته ۱۳۰ فروشگاه در داخل و خارج از ایران (۱۱۸ شعبه در ایران و ۴ شعبه در امارات و ۸ شعبه در دیگر کشور ها)ایجاد نماید که در مقایسه با سیستم های بزرگ و معروف زنجیره ای دنیا نظیر مک دونالد – استار باکس – کینگ برگر و غیره قابل توجه و بلکه بسیار موفق تر عمل نموده است چرا که آنها در دو سال اول شروع به کارشان ، تنها یک شعبه داشتند در حالیکه آیس پک توانسته هر ۶ روز یک شعبه در دو سال اول افتتاح نماید .

بابک بختیاری از بدو تاسیس این مجموعه در نظر داشته که آیس پک را به عنوان اولین و بزرگترین مجموعه زنجیره ای ایرانی به دنیا معرفی نماید و در سراسر دنیا شعب آیس پک را دایر نماید و با توجه به اینکه کشور هائی نظیر آمریکا بیش از ۵۰ درصد صادرات خود را در پشت سیستم های زنجیره ای و برند سازی خود به دیگر کشور ها تحمیل می کنند ولی ایران تا کنون از این روش استفاده نکرده است که به حمد الله آیس پک توانسته ایران عزیزمان را نیز در رقابت با برند های زنجیره ای دنیا مطرح سازد و هم اکنون با صادرات کلیه مواد اولیه جهت شعبات خارجی آیس پک از جمله شعباتی در کشور امارات ، هندوستان ، مالزی ، تایلند ، سنگاپور ،ونزوئلا ، سوریه ، انگلستان و کویت به این مهم دست پیدا کرده و قصد دارد گامی در جهت سربلندی نام ایران زمین و تقویت هویت ایرانی بردارد . با این چنین کسب و کار موفق ایشان تا به حال بیش از ۱۷۰۰ فرصت شغلی مستقیم و بیش از ۵۰۰۰ فرصت شغلی غیر مستقیم در کمتر از دو سال به وجود آمده و روز به روز نیز افزایش پیدا خواهد کرد . به دنبال این دستاورد بابک بختیاری به عنوان جوان ترین کار آفرین کشور و شاید بتوان گفت که به عنوان پدیده کار آفرینی ایران مطرح گردید و شاید دلیل این موضوع سن کم و مدت زمان کوتاه موفقیت این مجموعه تا به حال بوده است .

قهوه پدر
آقای توماج مسعودمند

کوک
شرکت تولیدی خدماتی کوک صنعت تهران

کلانه
آقای محمد امین مروت پور

تَفَنُنی
آقای جمال امیریان

نان سحر
شرکت صنایع غذایی نان ثمین سحر

فروشگاه‌های زنجیره ای بزرگ در ایران که در دسته لوازم خانگی، میز و مبلمان و کالای خواب، دکوراسیون و تزئینات فعال هستند:

خانه درسا
شرکت یگانه خانه درسا

لایکو
شرکت ایران لایی

خانه سام
شرکت فروشگاههای زنجیره ای سام

اکسیر
شرکت جنرال مد

د وان
شرکت د وان کیش

فروشگاه‌های زنجیره ای که در زمینه انواع مصنوعات چرمی و مصنوعات مطلا و زینت آلات و عطر و ادکلن فعال هستند:

پرامون
آقای مجتبی مصلحی

وجوه (WOJOOH)
شرکت گروه آرینا تجارت قشم

درسا
شرکت چرم گستر ونداد

چرم مشهد
شرکت چرم مشهد

نوین چرم
نوین ایده پوش فردا

شیما کفش
شرکت تولیدی شیما کفش

اورز
شرکت افرند الوان امین

فروشگاه‌ های زنجیره ای بزرگ در ایران که در زمینه محصولات فرهنگی فعال هستند:

فروش قفسه کتاب مناسب برای کتاب فروشی و کتابخانه

شهر کتاب

شهر کتاب

مؤسسه شهر کتاب

از اوایل سال ۱۳۷۴ مطالعات و بررسی‌های لازم برای تدوین اهداف و ساختار تشکیلاتی شروع و از نیمه دوم این سال عملیات اجرایی برای ایجاد ستاد مرکزی آغاز شد.
موسسه‌ی شهرکتاب فعالیت خود را عملاً در اسفند ماه همان سال با افتتاح نمایشگاه و فروشگاه تخصصی با حضور جناب آقای دکتر حبیبی معاون اول رئیس جمهور وقت و استادان و شخصیت‌های فرهنگی آغاز کرد و در بیست و چهارم اردیبهشت ماه سال هفتاد و پنج به ثبت رسید.
شهرکتاب موسسه‌ی عام المنفعه و غیر انتفاعی است که زیر نظر هیات امناء اداره می شود. هیات امنا با انتخاب هیات مدیره و مدیر عامل اهداف مندرج در اساسنامه را تحقق می‌بخشد. گفتنی است که هیچ یک از اعضای هیات امنا و هیات مدیره از موسسه حقوق دریافت نمی‌کنند و درآمد شهرکتاب صرف توسعه فعالیت‌های گوناگون مجموعه می‌شود.
امروزه موسسه‌ی شهرکتاب به عنوان موسسه‌ی مادر از طریق تاسیس شرکت‌های مستقل و ایجاد تشکیلات وابسته، اهداف خود را پیگیری می‌کند.

بوکتاب
شركت توسعه محصولات فرهنگي دنياي ماه پيشوني

فروشگاه‌های زنجیره ای بزرگ در ایران که در زمینه لوازم و تجهیزات آشپزخانه فعال هستند:

تونل
شرکت توسعه و نوآوری لوتوس

خانه و آشپزخانه
شرکت دایا به آرا

ناب استیل
شرکت گروه صنعتی ناب استیل

تاتی
آقای میثم فراهانی

استیل البرز
شرکت صنایع استیل البرز

فروشگاه‌های زنجیره ای بزرگ در زمینه جهیزیه و لوازم خانگی برقی و گازی :

گلدن 8 (G8)
شرکت آریا اندیشان کالاگستر یاسین

فروشگاههای زنجیره ای تاک
شرکت تاک کالای جامعه ایرانیان

پارسیس
شرکت کالاگستر پارسیس شهر

جی پلاس
شرکت فروشگاه های زنجیرهای گلدیران منطقه ازاد کیش

اسنوا
شرکت امین برتر اقتصاد میلاد

صدرا
شرکت فاطر تجارت اکسین

فروشگاه‌ های زنجیره ای در زمینه تالار، رستوران، سلف سرویس، سفره خانه و فست فود :

مرغ کنتاکی
شرکت آفتاب و مهتاب پاریز

پرپروک
شرکت صنایع غذایی پرپروک

تله پیتزا
شرکت توسعه صنایع غذایی هرمس

مورکو
آقای محسن لزومیان

فارسی
گروه صنایع غذایی فارسی

کلین فود
شرکت نامی نو گستر ایرانیان

فروشگاه‌های زنجیره ای فروش خودرو و خدمات پس از فروش :

ظریف بار 1500

ظریف بار 1500

شرکت ظریف تجارت آروین یا همان ظریف بار در زمینه حمل و جابجایی کالا و اساب کشی فعالیت دارد در صفحه اول سایت این شرکت آمده است :

باربری و اتوبار ظریف بار به منظور ارائه خدمات کامل و بهینه به کلیه همشهریان گرامی در سراسر تهران بزرگ و شهرستان های همجوار، امکان رزرو اینترنتی اتوبار برای بهره مندی و استفاده از شرایط خوب اثاث کشی را در سایت خود فراهم آورده است. به همین منظور شما می‌توانید با تکمیل فرم سفارش آنلاین ضمن برخورداری از مزایا و شرایط ویژه زمان اسباب کشی را به میل خود انتخاب نمایید. به محض ثبت اینترنتی کارشناسان شرکت با شما تماس گرفته تا ضمن انجام هماهنگی های نهایی، به مطمئن شدن شما در بهره‌مندی از خدماتی بی‌نظیر کمک کنند. کافی است با شماره تلفن 1500 تماس بگیرید. به‌صورت شبانه روزی در پاسخگویی به شما آماده‌ایم.
مهم‌ترین و اساسی ترین نکته برای ما برخورداری از کیفیت بالا در باربری و اتوبار ظریف بار است و خوشبختانه توانستیم به این هدف برسیم و به عنوان بهترین و معتبرترین شرکت حمل و نقل داخلی شناخته شویم، اثاث کشی خود را از صفر تا صد با خیالی آسوده می‌توانید به ما بسپارید و مطمئن باشید که این کار به بهترین شکل ممکن انجام خواهد شد.
شرکت ظریف بار به عنوان بزرگترین باربری تهران بعد از گذشت سال ها توانسته است سابقه‌ای درخشانی در کارنامه خود به ثبت برساند، برای جابجایی و رزرو اتوبار می‌توانید با شماره 1500 تماس حاصل فرمایید.

کویر

کویر موتور

یکتاز سیکلت کویر یا همان کویر موتور در صنعت موتورسیکلت فعال است و بیش از 90 تعمیرگاه مجاز اصلی در سراسر کشور دارد.در زمینه عرضه بی‌واسطه و فروش مستقیم محصول به مشتری و نمایش محصولات در شرایط محیطی استاندارد و ایجاد حق انتخاب بر اساس نوع نیاز مشتری و تقویت برندیگ، کویرموتور با ایجاد بیش از 45 نمایشگاه و فروشگاه دائمی در تهران و مراکز استان‌ها و تعداد زیادی نمایندگی در شهرهای مختلف ایران، گام بلند و بی‌نظیری برداشته است.

کویرموتور به عنوان یکی از شرکت های برتر در  صنعت موتورسیکلت ایران با بیش از 53 سال تجربه در زمینه موتورسیکلت و با چشم انداز تغییر نگرش جامعه به موتورسیکلت و پاسخ به نیازهای مشتریان با شعار تمایز در حرکت، ضمن بهره‌گیری از کارکنان متخصص و متعهد در کشور، از جایگاه خاصی در این صنعت برخوردار است. این شرکت علیرغم بحران‌های اقتصادی و شرایط تحریم کشور، با الطاف الهی و تمهیدات مدیریتی مناسب، با رویکرد توسعه نسبت به تثبیت و گسترش فعالیت تولیدی خود اقدام نموده است. شرکت کویرموتور و اوراسیا برای عرضه بهترین موتورسیکلت‌های با کیفیت در ایران، تلاش خود را برای جایگزینی خودروهای تک و دو سرنشین در راستای سیاست کاهش ارزبری، کاهش مصرف سوخت، کاهش حجم ترافیک در کلان شهرها و آلایندگی‌های زیست‌محیطی، کاهش معضلات جای پارک خودرو و در نهایت ایجاد فرهنگ موتورسواری، با هدف پاسخگویی به نیاز مخاطبین ایرانی و تأمین خواسته اقشار مختلف جامعه در ایران به عمل آورده است.

فروشگاه‌های زنجیره ای در زمینه نساجی فرش و موکت :

آقای فرش
شرکت نساجی اطلس ریس کاشان

فرش فرهی

فرش فرهی
شرکت نساجی فرخ سپهر کاشان

گروه فرش فرهی مشتمل بر 3 واحد تولیدی شرکت نساجی فرخ سپهر کاشان، شرکت فرش سپهر کاشان و شرکت‌ اطلس ریس فعالیت خود را از سال 1369 آغاز نمود. این گروه به عنوان اولین تولیدکننده نخ 100% پلی استر فیلامنت جهت خاب فرش ماشینی و یکی از معتبرترین شرکت های تولیدکننده فرش ماشینی در ایران است. گروه فرش فرهی طی سال ها فعالیت خود توانسته است در راستای تامین‌نیاز و سلیقه مشتریان با استفاده از پیشرفته‌ترین تکنولوژی بافت دنیا و بهره‌گیری از متخصصان مجرب، انواع فرش‌های ماشینی را با تراکم بالا، در طرح ها و رنگ های مختلف تولید نماید.

از ویژگی های بارز محصولات تولیدی این گروه می توان به مواردی همچون عدم پرزدهی(Lint free)، ضد حساسیت (Non allergic)، مقاوم در برابر سایش، شستشو و نور و بافت مشابه فرشهای دستبافت اشاره نمود. خلاقیت و نوآوری در تولید محصولات جدید شعار کلیدی این گروه است.

شرکت نساجی فرخ سپهر کاشان (عضو گروه فرش فرهی) یکی از بزرگترین واحدهای تولید کننده نخ پلی استر فیلامنت در صنعت فرش ماشینی کشور است. این واحد صنعتی با بهره گیری از دانش روز دنیا اقدام به تولید انواع نخ های مرغوب به صورت خام و رنگی نموده است. شرکت نساجی فرخ سپهر به عنوان یک شرکت پیشرو در صنعت نساجی کشور، با رویکردی نوین در تولید و ارائه محصولات ابریشم مصنوعی، تحول شگرفی در حوزه فرش ماشینی کشور به وجود آورده است. این واحد صنعتی با همکاری مراکز علمی، پژوهشی و اقدامات دانش محور موفق شد برای اولین بار در ایران، نخ 100% پلی استر فیلامنت یا ابریشم مصنوعی را تولید و مورد استفاده قرار دهد و در همین راستا موفق به دریافت گواهینامه استاندارد تشویقی از موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران گردید. همچنین این شرکت با پیاده سازی سیستم IMS موفق به دریافت گواهینامه‌های بین المللی ISO 9001، ISO 14000 و OHSAS 18000 گردید.
این مجموعه با ظرفیت تولیدی 15 تن در روز توانمندی تولید انواع نخ به صورت مات، براق، خام، رنگی، تابیده، بدون تاب، تک لا و چند لا را دارد. شرکت فرخ سپهر کاشان با انجام تحقیقات دانش محور و ارتباط مستمر با مراکز پژوهشی در چند سال گذشته، موفق به تولید انواع نخ پلی استر جهت استفاده در صنعت نساجی و همچنین اخذ استانداردهای بین المللی و داخلی نخ پلی‌استر با قابلیت کاربرد در فرش ماشینی گردیده است. شعار نوآوری و کیفیت سرلوحه فعالیت های شرکت نساجی فرخ سپهر است.
شرکت اطلس ریس کاشان به عنوان یکی از واحدهای تولیدی گروه فرش فرهی در تاریخ 1386 در شهر کاشان راه اندازی و با هدف بافندگی و خطوط تکمیل بافت فرش به بهره‌برداری رسید. از بخش های دیگر این واحد تولیدی و صنعتی می‌توان به خطوط تولید بافت فرش ماشینی، تولید دوک نخ و خطوط تکمیل فرش ماشینی اشاره کرد. شرکت اطلس ریس یکی از واحد های تولیدی گروه فرش فرهی است که در حوزه تولید فرش ماشینی یکی از حلقه های تکمیل کننده این چرخه است.

اطلس پود
شرکت اطلس پود

نساج پور
شرکت صنایع نساجی نساج پور سپاهان

فرش مشهد
شرکت فرش مشهد

فرش ایران
شرکت سهامی فرش ایران

فرش ساوین
شرکت فرش ساوین

سلین-حوله یاس سپید
شرکت حوله یاس سپید مشهد

فرش شیخ صفی
شرکت فرش شیخ صفی اصفهان

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *